Danmarks Flyttemand Aps
Danmarks Flyttemand Aps
Ghiath Ghiath

Danmarks Flyttemand Aps

Danmarksflyttemand ApS - DIT flyttefirma
Aktiv for nyligt
Danmarks Flyttemand Aps

Ghiath Ghiath

Gammel Køge Landevej 115
2500 Valby
Aktiv for nyligt
Virksomheden har opgivet følgende CVR-nummer: 37901261. Du kan tjekke nummeret på cvr.dkVirksomheden har ingen udestående sager hos Forbrugerstyrelsen. Kontrollen er foretaget på http://www.forbrug.dk/Menu/Firmatjek
5.7 (8 bedømmelser)
Gammel Køge Landevej 115
2500 Valby
Danmarks Flyttemand ApS er din hjælpende hånd, når du skal have flyttet privat indbo eller erhvervsinventar. Vi tilbyder flytning af indbo i alle størrelser og mængder i hele Danmark. Hvis vi ikke selv har kapaciteten, har vi samarbejdspartnere, der kan hjælpe os med flere mænd og større biler. Ligesom vi også kan arrangere flytning af gods ud af landet. Alle vores flyttemænd har mangeårig erfaring og ved, hvordan netop dit indbo flyttes hurtigst og mest hensigtsmæssigt.

Hvem er Danmarks Flyttemand
Selvom navnet afspejler en enkelt flyttemand, har vi hele 12 flyttemænd og 9 biler tilknyttet.
Vi hedder Danmarks Flyttemand af to årsager:

Vi flytter i hele Danmark (og faktisk også i udlandet).
Selvom vi flytter i hele landet, agerer vi stadig som din lokale flyttemand. Ham, du hilser på, nede ad gaden. Vi tager kærligt hånd om dit indbo, vi siger ikke nej til en kop kaffe og en snak, og vi rydder altid op efter os, inden vi går.
Skal du flytte fra København til Aarhus eller blot fra Køge til Karlslunde, kan vi hjælpe. Vores udgangspunkt er Valby nær København, men vi kommer over hele landet. Har du behov for at få fragtet ejendele til andre europæiske lande, giver vi også gerne et tilbud, ligesom vi gerne henviser til én af vores samarbejdspartnere, hvis du skal have fragtet gods ud af Europa.

Vores værdier
Flytning er vores levebrød. Hos Danmarks Flyttemand er alle medarbejdere nøje udvalgt, da det er vigtigt for os med en høj standard – både når det kommer til den praktiske del af flytningen, men også i forhold til service og kundekontakt. Derudover får alle medarbejderen en grundig oplæring, inden de starter arbejdet.

Flytning, nedpakning, rengøring og opbevaring
Danmarks Flyttemand er din loyale flyttemand – men vi er så meget mere end det. En flytning indebærer en hel række andre praktiske ting end udelukkende at flytte inventaret. Det kræver nedpakning, rengøring, klargøring og måske midlertidig opbevaring. Vi tilbyder det hele, så det er op til dig at vælge netop dét, du har brug for. Flyttekasser af høj kvalitet kan du også leje eller købe gennem os.
Vi opkøber også dødsboer.

Hos os kender du prisen på forhånd
Mange flyttefirmaer vil se indboet, møblet eller inventaret for at give en pris. Det kræver et møde, der tager unødigt af din tid. Vi har udviklet en prisberegner, hvor du kan få en estimeret pris på enkelte ting eller samlede indbo. På den måde ved du på forhånd, hvilket prisleje, du kan regne med. Det, synes vi, giver mening. Finder du prisen rimelig – og det gør du formentlig – kan du kontakte os, og vi kan tage derfra lave en aftale og give et endeligt tilbud.

Se mindre

Vibeke Rønn Simonsen
Givet for opgaven:
Privatflytning
3.0
02-01-2015
Vibeke Rønn Simonsen Givet for opgaven:
Privatflytning
Ida Tetzlaff
Givet for opgaven:
Privatflytning
3.0
01-12-2014
Ida Tetzlaff Givet for opgaven:
Privatflytning
Andreaz Poulsen
Givet for opgaven:
Flytning af enkelte møbler/hvidevarer
1.0
19-11-2014
Jeg kan desværre ikke anbefale dette flyttefirma.

Fik et tilbud på 1600 kr. for 2 timers arbejde, hvilket skulle være rigeligt til at flytte et almindeligt klaver ned fra 2. sal, køre det en halv time og bære det ned i en kælder.

Flytningen gik planmæssigt og regningen blev betalt. Aftale om betalingsmetode var ej klargjort, men jeg (fik lov til) at betale via netbank og fik af vide, at jeg så også skulle betale med det samme. Ok, så.

2 dage senere fik jeg en ekstra regning på 950 kr. Forklaringen var, at de havde brugt sammenlagt 2 timer og ca. 23 minutter, hvilket udløste betaling for en hel ekstra time. Skønt indsigelser, fastholdt de deres krav.

Dermed blev regningen på 2550 kr! 54% mere end forventet. Årsag: De var over en time om at få et klaver ned fra 2. sal! Ikke i orden med ekstraregningen du Danmarks Flyttemand Aps.

Hilsen A. C. Poulsen
Andreaz Poulsen Givet for opgaven:
Flytning af enkelte møbler/hvidevarer
Terkel Nørlund
Givet for opgaven:
Privatflytning
4.0
08-09-2014
Terkel Nørlund Givet for opgaven:
Privatflytning
kathrine Hansen
Givet for opgaven:
Privatflytning
4.0
28-02-2014
Lidt svært at vurdere flytningen endnu, da den ikke er sket endnu.. Men meget god telefonisk service og stor imødekommenhed.
kathrine Hansen Givet for opgaven:
Privatflytning
Susan
Verificeret
1
23-07-2019
Susan
Verificeret

Vi var vist mere erfarne flyttemænd end dem

Købte et 2 timers tilbud med 2 flyttemænd og en flyttebil. Alt gik godt med bestilling, bekræftelse og aftale om at møde op på adressen d.9.juni mellem kl.10-11. Vi får derfor vores familie og venner til at komme kl.10, så vi er klar alle mand til flyttebilen kommer.
Da klokken bliver 9.15 ringer flyttemanden og fortæller at bilen har været i et uheld, og at vi kan aftale kl.13. Det må vi så acceptere og med familie og venner begynder vi at flytte alle tingene selv – og når faktisk at tømme lejligheden 50% inden flyttebilen kommer kl.14.30! Fra kl.10 og frem til kl.14 hører vi dog INGENTING fra dem – vi kimer dem ned, da de ikke er kommet kl.13 som aftalt. Og vi ved ærlig talt ikke om de har tænkt sig at komme, om vi skal sende vores egne flyttehjælpere hjem eller bede folk om at blive..
Vi ender med at køre ud til firmaadressen efter at have ringet til Dansk Flyttemand ca. 10-13 med beskeden om ”du er nr 1 i køen” – sad ofte i kø mellem 10-15min uden besvarelse af opkaldet. Det viser sig dog, at der ikke findes et Danske Flyttemand Aps på adressen, som er oplyst på hjemmesiden – og vi må køre hjem igen.
Kl.14 ringer de endelig og siger at bilen har været på værksted, og at mobilen lå i bilen, som var kørt op i en lift. Derfor kunne de ikke give besked om at de var forsinkede.
Men så begynder den egentlige dårlige oplevelse. Jeg tvivler på at de har været flyttemænd mere end én gang – og det var måske kun den ene af dem. Nr 2 flyttemand har vist ikke prøvet at flytte før, og de ved ikke helt hvordan de skal bære og løfte tingene, og vi ender med at må hjælpe dem med hvordan de skal pakke tingene i flyttebilen, da det virker som om de ikke aner hvordan en flyttebil skal pakkes. Efter 1 time har de max fyldt bilen ¼ og de er generelt langsomme og på ingen måde erfarne eller effektive.
Vi var 7 hjælpere og 2 flyttemænd og det lykkedes ikke at flytte vores ting fra en 3-værelses lejlighed til et hus i stueplan med 2km afstand på 2 timer. Virkelig skuffende, da det er gjort før langt hurtigere og med færre hjælpere.
Dansk Flyttemand får et opkald førstkommende åbningsdag efter flytningen, og vi aftaler en kompensation – og vi får faktisk en rigtig god samtale med en meget lyttende og forstående medarbejder. Han siger at vi skal sende et kontonummer, så de kan overføre vores kompensation. Dette sker d.11.juni, og vi genvinder lidt den gode oplevelse pga. samtalen. Men den viser sig at være rent skuespil, da kompensationen aldrig kommer. Vi sender en rykker 28.juni – intet svar. Og ringer igen 23.juli uden at nogen (igen) besvarer opkaldet.
Dårlig flytteoplevelse og dårlig kundeservice.
Susanne
Verificeret
2
06-11-2018
Susanne
Verificeret

Flytning fra lejlighed i Hvidovre til samme i Glostrup.

Flyttefolkene kom 3 kvarter for sent ifølge det tilbud jeg fik. De havde kørt til tilflytningsadressen i stedet for fraflytningsadressen. Folkene var urimeligt langsomme især i starten. De holdt mange rygepauser undervejs. De virkede ikke særligt velkoordinerede mht pakning af vognen, hvilket bevirkede at da vi stod om eftermiddagen og var parat til kørsel med anden kørsel, kunne de ikke have det hele med. Det betyder at vi nu må kæmpe med at få fyldt disse ting i vores egne små grønne biler. De holdt frokostpause midt i det hele, hvilket vel er rimeligt nok, hvis de blot havde informeret os om det, idet vi sad og ventede meget lang tid på at de kom tilbage efter første kørsel.De trak så en halv time fra den samlede tid, som viste sig at blive 3 timer længere end det oprindelige tilbud. Jeg mener at vi mindst er blevet snydt for en halv time, eller mere før alle de rygepauser de holdt. Prisen endte med at blive 4000 kr dyrere end beregnet. Aldeles ikke i orden. Vi er både vrede, skuffede og frustretede. GODT DET ER OVERSTÅET. 😞😱
Caroline
Verificeret
5
27-10-2018
Caroline
Verificeret

Flytning af 2 værelses lejlighed

Min flytning fra en lejlighed på 5. sal til en lejlighed på 6. sal gik nemt og hurtigt. Flyttemændene var effektive og klarede flytningen uden det mindste problem. En klar anbefaling herfra!

Verificeringer

Virksomheden har opgivet følgende CVR-nummer: 37901261. Du kan tjekke nummeret på cvr.dkVirksomheden har ingen udestående sager hos Forbrugerstyrelsen. Kontrollen er foretaget på http://www.forbrug.dk/Menu/Firmatjek

Kategorier

nummer 61 i kategorien Enkelt Transport
nummer 121 i kategorien Flyttefirma
nummer 61 i kategorien Fragt
nummer 55 i kategorien Hestetransport
nummer 60 i kategorien Opmagasinering

Åbningstider

Mandag DØGNÅBENT
Tirsdag DØGNÅBENT
Onsdag DØGNÅBENT
Torsdag DØGNÅBENT
Fredag DØGNÅBENT
Lørdag DØGNÅBENT
Søndag DØGNÅBENT
Gammel Køge Landevej 115, 2500 Valby, Denmark

Flyttetilbuds forpligtelser

Vi sletter aldrig bedømmelser for udført arbejde. Hverken positive eller negative.

Hvis et firma skifter navn eller CVR-nr, vil bedømmelserne altid følge med.

Vi verificerer alle nye firmaer med personlige facebook-konti, eller deres hjemmesider. På den måde kan et firma ikke tilmelde sig to gange.

Flyttetilbud.dk ©