450 - 1200 kr
Bennerman.dk
Bennerman - Ham Kender Man
Allan
8.6
(8 bedømmelser)
5
09-07-2019
Perfekt flytning, pris, tid, ALT som aftalt. Kan varmt anbefale Bennerman
4
22-10-2018
Ja, opgaven er udført. Jeg vil gerne lige sige at vi fik en pris og da opgaven var færdig steg det lige 1700 kr.
Efter at blive overfuset i tlf. slap vi med ekstra 1200. kr. Det blev dyrere end de 800 kr. han ellers tog i timen.
Han kom vist fra Herlufmagle. Det skal lige tilføjes at han ringede om aftenen og undskyldte sin opførsel i tlf.
De unge knægte der flyttede var venlige nok.
Efter at blive overfuset i tlf. slap vi med ekstra 1200. kr. Det blev dyrere end de 800 kr. han ellers tog i timen.
Han kom vist fra Herlufmagle. Det skal lige tilføjes at han ringede om aftenen og undskyldte sin opførsel i tlf.
De unge knægte der flyttede var venlige nok.
5
23-05-2014
Jeg har endnu ikke flyttet med Bennerman, det sker på tirsdag, men har indtil videre fået et rigtig godt tilbud, en fantastisk rådgivning. Jeg ser frem til flytningen :-)
Besvarelse fra Bennerman.dk
Mange tak for den fine anmeldelse5
17-01-2014
Dygtige og flinke folk. Meget omhyggelige med ikke at skade tingene. God pris.
5
26-10-2012
God service, hurtig ekspedition, hurtige tilbagemeldinger og aftaler der holder!
Ikke bedømt endnu
Privatflytning
Marie
Verificeret
1
Marie Schultz Gravesen
09-09-2021
Marie
Verificeret
Flytning fra London til København
Afpresning og truende adfærd
Jeg har haft den frygteligste oplevelse hos Allan Bennerman ifm. en flytning fra London til København d. 28/8 – 30/8. Udover at kontakten er sporadisk pr mail og nogle af sætningerne næsten er uforståelige, så var det den egentlige oplevelse med ham (Allan) der var rystende.
Som det fremgår af alle mails, reserverer man først plads i deres lastvogn. På den givne dag, vil der komme en chauffør og måle op og veje ting og man læsser derefter ting op. Dernæst (på dagen) vil chaufføren give en pris, som man betaler inden leverancen er ved ankomstadressen. Da chaufføren ankommer hos mig i London, er det tydeligt, at han er under oplæring. Han er så ny i jobbet, at han ikke ved hvad 1 kubikmeter er – da mine matematiske evner ikke er særlig skarpe, bliver jeg selv i tvivl – men han overbeviser mig om, at han vil konferere med Allan mhp. at lave en pris. Da jeg jo er kunden og de er sælgerne, går jeg ud fra, at de har styr på det. Senere på dagen har jeg sms-korrespondance med Allan Bennerman og aftaler en pris med ham, der lyder på 2400 kroner. Disse penge bliver overført i overensstemmelse med kontrakten inden leveringsdagen – altså d. 29/8.
Min leverance står til at skulle leveres 11.30-12.30 i København d. 30/8. Pludselig har de ændret leveringstidspunktet til 10.30 (dette sker ca. 9.30). Jeg skynder mig hen til den aftalte adresse og bliver mødt af den mest fjendtlige behandling jeg længe har oplevet.
Han forklarer mig, at mit gods fylder for meget i lastrummet, da vi ikke har stablet det. Det anerkender jeg, og forklarer, at jeg har været i korrespondance med ham selv, og at chaufføren (der desuden er tilstede) har vejledt mig til at fylde lastrummet på denne måde. Derfor argumenterer jeg for, at det ikke kan være ’mit problem’, da det er dem der har personer under oplæring. Allan Bennerman kræver flere penge og ellers truer han med, at han ikke vil give mig mine ting. Han har bemærkelsesværdig højrystet og fjendtlig tone, fra det øjeblik, han træder ud af lastvogen. Han råber ad mig og min gamle mor, der kommer for at hjælpe. Han truer mig og stiller sig i vejen for mig, da jeg prøver at hente mine ting. Han truer med at trække pengene fra hans chaufførs løn. På et tidspunkt går han sågar over til mine ting og begynder at rykke frem og tilbage på dem. Jeg advarer ham og siger, at der er glas og tallerkener, som let kan gå i stykker, hvortil han svarer ’det er ikke mit problem’. Min mor og jeg prøver flere gange at forklare, at der er kontraktbrud, hvis han pludseligt kræver flere penge. Og at det ikke er vores ansvar, at en af hans ansatte har begået en fejl. Desuden, har jeg personligt aftalt et beløb med ham og det derfor må være dét, der er gældende. Han råber og skriger ad os og ender med at blive så truende, at jeg føler mig nødsaget til at overføre et beløb på lige over 1000 kroner til ham. Derfra vil han gerne lade mig ind i lastrummet for at hente mine ting. Ikke nok med, at der er kontraktbrud og hans behandling af hans kunder (mig) er fuldstændig grotesk, truer han også sine ansatte, som tydeligvis ikke er blevet oplært ordentlig af ham selv. Den stakkels chauffør er blevet sendt fra Danmark til England uden at vide, hvad 1 kubikmeter er. Jeg er rystet og reelt bekymret for andre, der handler med ham – eller hans ansatte for den sags skyld. Gør jer selv den tjeneste, aldrig, at lave en handel med Allan Bennerman. Det er forrykt købmandsskab. Jeg ved, at mange af jer, har haft gode oplevelser med ham. Men dette her er det værste, jeg nogensinde har været udsat for.
Jeg har haft den frygteligste oplevelse hos Allan Bennerman ifm. en flytning fra London til København d. 28/8 – 30/8. Udover at kontakten er sporadisk pr mail og nogle af sætningerne næsten er uforståelige, så var det den egentlige oplevelse med ham (Allan) der var rystende.
Som det fremgår af alle mails, reserverer man først plads i deres lastvogn. På den givne dag, vil der komme en chauffør og måle op og veje ting og man læsser derefter ting op. Dernæst (på dagen) vil chaufføren give en pris, som man betaler inden leverancen er ved ankomstadressen. Da chaufføren ankommer hos mig i London, er det tydeligt, at han er under oplæring. Han er så ny i jobbet, at han ikke ved hvad 1 kubikmeter er – da mine matematiske evner ikke er særlig skarpe, bliver jeg selv i tvivl – men han overbeviser mig om, at han vil konferere med Allan mhp. at lave en pris. Da jeg jo er kunden og de er sælgerne, går jeg ud fra, at de har styr på det. Senere på dagen har jeg sms-korrespondance med Allan Bennerman og aftaler en pris med ham, der lyder på 2400 kroner. Disse penge bliver overført i overensstemmelse med kontrakten inden leveringsdagen – altså d. 29/8.
Min leverance står til at skulle leveres 11.30-12.30 i København d. 30/8. Pludselig har de ændret leveringstidspunktet til 10.30 (dette sker ca. 9.30). Jeg skynder mig hen til den aftalte adresse og bliver mødt af den mest fjendtlige behandling jeg længe har oplevet.
Han forklarer mig, at mit gods fylder for meget i lastrummet, da vi ikke har stablet det. Det anerkender jeg, og forklarer, at jeg har været i korrespondance med ham selv, og at chaufføren (der desuden er tilstede) har vejledt mig til at fylde lastrummet på denne måde. Derfor argumenterer jeg for, at det ikke kan være ’mit problem’, da det er dem der har personer under oplæring. Allan Bennerman kræver flere penge og ellers truer han med, at han ikke vil give mig mine ting. Han har bemærkelsesværdig højrystet og fjendtlig tone, fra det øjeblik, han træder ud af lastvogen. Han råber ad mig og min gamle mor, der kommer for at hjælpe. Han truer mig og stiller sig i vejen for mig, da jeg prøver at hente mine ting. Han truer med at trække pengene fra hans chaufførs løn. På et tidspunkt går han sågar over til mine ting og begynder at rykke frem og tilbage på dem. Jeg advarer ham og siger, at der er glas og tallerkener, som let kan gå i stykker, hvortil han svarer ’det er ikke mit problem’. Min mor og jeg prøver flere gange at forklare, at der er kontraktbrud, hvis han pludseligt kræver flere penge. Og at det ikke er vores ansvar, at en af hans ansatte har begået en fejl. Desuden, har jeg personligt aftalt et beløb med ham og det derfor må være dét, der er gældende. Han råber og skriger ad os og ender med at blive så truende, at jeg føler mig nødsaget til at overføre et beløb på lige over 1000 kroner til ham. Derfra vil han gerne lade mig ind i lastrummet for at hente mine ting. Ikke nok med, at der er kontraktbrud og hans behandling af hans kunder (mig) er fuldstændig grotesk, truer han også sine ansatte, som tydeligvis ikke er blevet oplært ordentlig af ham selv. Den stakkels chauffør er blevet sendt fra Danmark til England uden at vide, hvad 1 kubikmeter er. Jeg er rystet og reelt bekymret for andre, der handler med ham – eller hans ansatte for den sags skyld. Gør jer selv den tjeneste, aldrig, at lave en handel med Allan Bennerman. Det er forrykt købmandsskab. Jeg ved, at mange af jer, har haft gode oplevelser med ham. Men dette her er det værste, jeg nogensinde har været udsat for.
Alexander
Verificeret
5
Alexander Wind
23-09-2018
Alexander
Verificeret
Flytning til England
Benyttede mig af Bennerman i forbindelse med flytning til England. Alle aftaler overholdt, god service og fair pris. Kan kun anbefales. Tusind tak.
Ingen venneudtalelser at vise
Verificeringer
CVR 13584486. Se mere på Proff og Virk
Besøg firmaets hjemmeside.
Kategorier
nummer 107 i kategorien Enkelt Transport
nummer 159 i kategorien Flyttefirma
nummer 107 i kategorien Fragt
nummer 212 i kategorien Hestetransport
nummer 186 i kategorien Klaverflytning
nummer 122 i kategorien Shipping
Håndværkervej 25, 4160 Herlufmagle, Denmark
Flyttetilbuds forpligtelser
Vi sletter aldrig bedømmelser for udført arbejde. Hverken positive eller negative.
Hvis et firma skifter navn eller CVR-nr, vil bedømmelserne altid følge med.
Vi verificerer alle nye firmaer med personlige facebook-konti, eller deres hjemmesider. På den måde kan et firma ikke tilmelde sig to gange.
Vælg kategori
Eller
Nulstil dit password
Indtast din email for at få tilsendt et link du kan bruge til at nulstille dit password med.
×
Rapporter andet
Flyttefirma Timepriser
Nedenstående er timepriser på forskellige services. Tiden starter når bilen ankommer på adressen. Tiden slutter når bilen er tom, og godset er leveret. Der afregnes for minimum to timer, uanset opgavens størrelse.
Betalingen finder sted direkte til flyttefirmaet, ved endt flytning.
Prisen inkluderer forbrug af benzin/diesel. Prisen inkluderer ikke eventuelle broafgifter eller færgeafgifter.
Betalingen finder sted direkte til flyttefirmaet, ved endt flytning.
Prisen inkluderer forbrug af benzin/diesel. Prisen inkluderer ikke eventuelle broafgifter eller færgeafgifter.
Flyttefirma Timepriser - 1 mand med varevogn - ca 10 m3
1 mand med varevogn - ca 10 m3
450
kr
Flyttefirma Timepriser - 1 mand med lille lastbil - ca 25 m3
1 mand med lille lastbil - ca 25 m3
480
kr
Flyttefirma Timepriser - 1 mand med mellem lastbil - ca 40 m3
1 mand med mellem lastbil - ca 40 m3
680
kr
Flyttefirma Timepriser - 1 mand med stor lastbil - ca 70 m3
1 mand med stor lastbil - ca 70 m3
880
kr
Flyttefirma Timepriser - 2 mand med varevogn - ca 10 m3
2 mand med varevogn - ca 10 m3
800
kr
Flyttefirma Timepriser - 2 mand med lille lastbil - ca 25 m3
2 mand med lille lastbil - ca 25 m3
880
kr
Flyttefirma Timepriser - 2 mand med mellem lastbil - ca 40 m3
2 mand med mellem lastbil - ca 40 m3
980
kr
Flyttefirma Timepriser - 2 mand med stor lastbil - ca 70 m3
2 mand med stor lastbil - ca 70 m3
1.180
kr
Flyttefirma Timepriser - Flyttelift, minimum 21m
Flyttelift, minimum 21m
750
kr
Flyttefirma Timepriser - Tillæg for klaver
Tillæg for klaver
1.200
kr
Besvarelse fra Bennerman.dk
Mange tak for den fine anmeldelse