Atlas Flytteservice ApS


Simon Skjød Bro…



Jeg vil til en hver tid benytte mig af Atlas Flytteservice fremover.
De dukkede heller ikke op til aftalt tid.
Besvarelse fra Atlas Flytteservice ApS
Kære kunde, Vi aftalte forud for flytningen, at der skulle flyttes ét læs til den aftalte pris. Dette skete på baggrund af, at vi havde været i korrespondance med to af dine familiemedlemmer, hvoraf den ene fortalte os, at han havde erfaring i transportbranchen, hvorfor han godt kunne vurdere, at hele dit indbo kunne flyttes med ét læs. Vi havde efterspurgt billeder af inventaret for selv at kunne vurdere omfanget, men hverken du - eller de familiemedlemmer vi var i kontakt med - ønskede at fremsende billeder. Da vi så mødte op på flyttedagen, viste det sig, at der var tale om en del mere indbo end du havde beskrevet, hvorfor flytningen krævede, at der blev kørt et halvt læs mere end det ene læs vi forudgående havde aftalt. Det ekstra halve læs valgte vi dog at flytte helt gratis selvom dette normalt ville koste en merpris, fordi der skal køres en ekstra gang samt flyttes mere inventar end aftalt. Jeg vil vove at påstå, at vi er et af de flyttefirmaer, der gør allermest for at sikre os, at vi har alle nødvendige informationer vedr. inventarets omfang, men dette kræver altså, at vores kunder er samarbejdsvillige. For at gøre det så nemt og overskueligt som muligt har vi rigtig mange forskellige metoder til at afstemme, hvor meget inventar, der skal flyttes - vi tilbyder bl.a. både fysiske besigtigelser, video-besigtigelser, at få fremsendt en fyldestgørende inventarliste eller at få fremsendt billeder vi kan vurdere ud fra. Du var dog ikke interesseret i nogle af disse muligheder, hvorfor vi ikke havde en ærlig chance for at vurdere, hvilken størrelse bil opgaven krævede - vi var nødt til at stole på, at det familiemedlem vi var i kontakt med havde vurderet korrekt. Når alt kommer til alt er vi selvfølgelig rigtig ærgerlige over, at du ikke havde en tilfredsstillende oplevelse med vores service og vi håber du har fundet dig godt til rette i din nye bolig. Med venlig hilsen, Simon - Atlas FlytteserviceFlytning af 4-værelses lejlighed
Alt i alt rigtig god service og jeg er glad for jeg valgte Atlas



Flytning af 4 værelser
Det var bestemt et valg vi var tilfredse med. Patrick og Sebastian dukkede op med en masse indpakningsfilm til mine skrøbelige møbler. De fik pakket og flyttet hele lejligheden på næsten ingen tid, knap 5 timer. Patrick og Sebastian var meget omhyggelige og påpasselige med mine møbler.
Vi vil kun give vores varmeste anbefalinger til alle jer derude om at bruge Atlas Flytteservice
Kategorier
Portfolio
En lille flytning på en dejlig solskinsdagDer blev holdt høj humør igennem hele opgaven, da vores flyttemænd i dag udførte en flytning af en lille studiebolig, hvor inventaret skulle fragtes sikkert fra Amager til Frederiksberg. |
Nedpakning af 3. værelses lejlighedI dag stod den på nedpakning, hvor flytteholdet bl.a. fik lov at lege med lidt bobleplast - det var en super dag, hvor kunden endda havde lidt kolde sodavand klar. Holdet fik nedpakket boligen og lidt trapper efter var bilen færdigpakket. |
Firmaflytning fra et kontorfællesskab til et nytFlyttemændene var utroligt glade for, at vejret tilsmilede dem undervejs på flytningen. Der skulle flyttes fra et kontorfællesskab til et andet kontorfællesskab lige rundt om hjørnet. Det var rart med solskin, selvom at flyttemændene derfor svedte en smule mere på vej op og ned af trapperne. |
Flyttetilbuds forpligtelser
Vi sletter aldrig bedømmelser for udført arbejde. Hverken positive eller negative.
Hvis et firma skifter navn eller CVR-nr, vil bedømmelserne altid følge med.
Vi verificerer alle nye firmaer med personlige facebook-konti, eller deres hjemmesider. På den måde kan et firma ikke tilmelde sig to gange.
Vælg kategori
Eller
Nulstil dit password
Indtast din email for at få tilsendt et link du kan bruge til at nulstille dit password med.
Besvarelse fra Atlas Flytteservice ApS
Kære kunde, Vi aftalte forud for flytningen, at der skulle flyttes ét læs til den aftalte pris. Dette skete på baggrund af, at vi havde været i korrespondance med to af dine familiemedlemmer, hvoraf den ene fortalte os, at han havde erfaring i transportbranchen, hvorfor han godt kunne vurdere, at hele dit indbo kunne flyttes med ét læs. Vi havde efterspurgt billeder af inventaret for selv at kunne vurdere omfanget, men hverken du - eller de familiemedlemmer vi var i kontakt med - ønskede at fremsende billeder. Da vi så mødte op på flyttedagen, viste det sig, at der var tale om en del mere indbo end du havde beskrevet, hvorfor flytningen krævede, at der blev kørt et halvt læs mere end det ene læs vi forudgående havde aftalt. Det ekstra halve læs valgte vi dog at flytte helt gratis selvom dette normalt ville koste en merpris, fordi der skal køres en ekstra gang samt flyttes mere inventar end aftalt. Jeg vil vove at påstå, at vi er et af de flyttefirmaer, der gør allermest for at sikre os, at vi har alle nødvendige informationer vedr. inventarets omfang, men dette kræver altså, at vores kunder er samarbejdsvillige. For at gøre det så nemt og overskueligt som muligt har vi rigtig mange forskellige metoder til at afstemme, hvor meget inventar, der skal flyttes - vi tilbyder bl.a. både fysiske besigtigelser, video-besigtigelser, at få fremsendt en fyldestgørende inventarliste eller at få fremsendt billeder vi kan vurdere ud fra. Du var dog ikke interesseret i nogle af disse muligheder, hvorfor vi ikke havde en ærlig chance for at vurdere, hvilken størrelse bil opgaven krævede - vi var nødt til at stole på, at det familiemedlem vi var i kontakt med havde vurderet korrekt. Når alt kommer til alt er vi selvfølgelig rigtig ærgerlige over, at du ikke havde en tilfredsstillende oplevelse med vores service og vi håber du har fundet dig godt til rette i din nye bolig. Med venlig hilsen, Simon - Atlas Flytteservice