Alliance Service Group ApS
Alliance Service Group ApS
Søren

Alliance Service Group ApS

Prof. Flyttefirma med 7 års erfaring.
Meget aktiv på sitet
Alliance Service Group ApS

Søren

Kildebakken 3
2860 Søborg
Meget aktiv på sitet
Virksomheden har opgivet følgende CVR-nummer: 34699607. Du kan tjekke nummeret på cvr.dkDTL står Dansk MøbVirksomheden har ingen udestående sager hos Forbrugerstyrelsen. Kontrollen er foretaget på http://www.forbrug.dk/Menu/Firmatjek
8.8 (70 bedømmelser)
Kildebakken 3
2860 Søborg
Camilla Florentz
Givet for opgaven:
Privatflytning
5.0
18-01-2019
Fantastisk søde flyttemænd. Forsigtige med tingene og arbejdsomme. Rigtig god stemning omkring hele flytningen. Kan klart anbefales!!
Camilla Florentz Givet for opgaven:
Privatflytning
Penille Achena Bjørnlys
Givet for opgaven:
Klaverflytning
5.0
11-01-2019
Alliance var super gode
Penille Achena Bjørnlys Givet for opgaven:
Klaverflytning
Anne Gladbo Platz
Givet for opgaven:
Privatflytning
5.0
06-01-2019
Helt perfekt, søde, effektive og på alle måder rare at arbejde sammen med :)
Anne Gladbo Platz Givet for opgaven:
Privatflytning
Dan Dirckinck-Holmfeld
Givet for opgaven:
Privatflytning
5.0
05-01-2019
Søde og omhyggelige. Anbefales.
Dan Dirckinck-Holmfeld Givet for opgaven:
Privatflytning
Ninna
Givet for opgaven:
Privatflytning
1.0
31-12-2018
Jeg valgte dette flyttefirma, men det skulle jeg aldrig have gjort. På selve dagen ringede jeg til ham jeg antager er chefen, og spørger hvor lang tid der går endnu, da vi har en aftale kl. 15.00 og den nu var 15.20. Jeg siger at nogle af mine ting står udenfor allerede (jeg er datter af nu tidligere flyttemand Olsen). Han siger at der er kø på motorvejen hvor hans flyttemænd sidder i kø. Han vender på en tallerken og siger at vi ikke behøver at have denne aftale længere hvis jeg var blevet sur på ham. Han ville derfor ringe til sine flyttemænd for at få dem til at vende om. Jeg står i over et minut i telefonen og siger intet, da jeg er chokeret over den udmelding mens han taler videre. Jeg tror at han er ved at brænde mig af. Jeg lægger bare på til sidst. I al hast ringer jeg efter andre der kan være mig behjælpelig med flytning samme dag. Alt imens jeg snakker i tlf., ringer han tilbage til min udlejers tlf.og siger at vi godt kan snakke hvis jeg er sød(!). Jeg afviser blankt, og fortsætter min søgning. Ca. 7 min. Senere står hans flyttemænd på adressen alligevel. Så var der ik så meget at gøre end at få flyttet mine ting. Hans ellers flinke flyttemænd gjorde deres arbejde som de skulle. Den ene gjorde mig pænt opmærksom på ting der allerede havde taget skade, så de ikke kunne få skyld for det hvilket er fint. Dog blev mine flyttekasser ikke stablet så godt, hvilket betød at de er i dårligere stand end før flytningen. Og en trearmet gulvlampe tog også skade på den ene lampeskærm. Jeg har ikke turdet ringe tilbage angående den ødelagte lampeskærm af frygt for et verbalt angreb, men har taget billede af lampeskærmen. Den meget ubehagelige og dybt uprofessionelle samtale med chefen, satte mig i en utrolig stresset og presset situation den dag. Selv min udlejer blev grådlabil mens jeg stod i samtale med andre flyttefirmaer, for at få logistikken til at gå op. Det er for mig vigtigt at alt spiller den dag man skal flytte. Det gjorde det ikke her. Jeg kan ikke anbefale flyttefirmaet alene udfra chefens dybt uprofessionelle adfærd overfor mig i telefonen.

Besvarelse fra Alliance Service Group ApS

Kære kunde. Tillad mig at svare på din bedømmelse som på ingen måder giver mening og er fyldt med sætninger der modsiger dig selv. På flyttedagen ringede du til os og startede samtalen med at være aggrasiv og nedladende pga. 20 min. forsinkelse på vejen. Selvom vi blev overraskede holdt vi tonen og forklarede dig at vi næsten var fremme. Herefter lagde du pludselig på midt i samtalen. Du skriver videre, at du er datter af en flyttemand og burde således vide, at 20 min.forsinkelse kan ske i denne branche. Nej den egentlige årsag til, at der overhovedet skulle være en dårlig stemning undlader du belejligt at fortælle. Du fortæller heller ikke hvorfor et firma der næsten er fremme og gerne vil arbejde pludselig skulle tilbyde dig at annullere opgaven, da vi alene ved en samtale kunne fornemme at noget var helt galt hos dig. Efter dette mærkværdige opkald ringede din udlejer til os og undskyldte med grådkvalt stemme på dine vegne og bad os om at flytte dine ting, selvom du lige havde været meget grov. Han tilbød endda at betale for selve flytningen, hvis vi blot ville få dig flyttet den dag. Da vi ankommer på adressen fortæller din udlejer os med tårer i øjnene, at han forgæves har kæmpet i flere måneder for at få dig ud, og er knust over hvordan du har mishandlet hans lejlighed. Han har aldrig oplevet en lejer som dig igennem alle de år han har udlejet oplyser han. Tak for kaffe ! Vi vidste ikke rigtig hvordan vi skulle forholde os til denne tvist mellem jer og spildte næsten en time på, at finde ud af om der skulle flyttes eller ej. Som flyttefirma vil vi gerne levere en god service og tjene penge. Så simpelt er det. Men det betyder ikke, at vi vil finde os i alt. Vi oplevede en utrolig grov person, der både talte ned til os og sin udlejer for herefter at spille forudrettet Til at starte med forstod vi ikke din opførsel, men senere gav det god mening. Faktum er, at det passede dig rigtig godt, hvis du kunne få os til at aflyse dig ved at opføre dig aggressivt og nedladende pga. blot 20 min. forsinkelse. Derved ville du ikke blive takseret for at aflyse os med så kort varsel og kunne samtidig blive boende lidt længere. Således havnede vi midt i en drama mellem en udlejer og en meget udspekuleret lejer og fik lært noget nyt den dag. mvh. Alliance Service
Ninna Givet for opgaven:
Privatflytning

Besvarelse fra Alliance Service Group ApS

Kære kunde. Tillad mig at svare på din bedømmelse som på ingen måder giver mening og er fyldt med sætninger der modsiger dig selv. På flyttedagen ringede du til os og startede samtalen med at være aggrasiv og nedladende pga. 20 min. forsinkelse på vejen. Selvom vi blev overraskede holdt vi tonen og forklarede dig at vi næsten var fremme. Herefter lagde du pludselig på midt i samtalen. Du skriver videre, at du er datter af en flyttemand og burde således vide, at 20 min.forsinkelse kan ske i denne branche. Nej den egentlige årsag til, at der overhovedet skulle være en dårlig stemning undlader du belejligt at fortælle. Du fortæller heller ikke hvorfor et firma der næsten er fremme og gerne vil arbejde pludselig skulle tilbyde dig at annullere opgaven, da vi alene ved en samtale kunne fornemme at noget var helt galt hos dig. Efter dette mærkværdige opkald ringede din udlejer til os og undskyldte med grådkvalt stemme på dine vegne og bad os om at flytte dine ting, selvom du lige havde været meget grov. Han tilbød endda at betale for selve flytningen, hvis vi blot ville få dig flyttet den dag. Da vi ankommer på adressen fortæller din udlejer os med tårer i øjnene, at han forgæves har kæmpet i flere måneder for at få dig ud, og er knust over hvordan du har mishandlet hans lejlighed. Han har aldrig oplevet en lejer som dig igennem alle de år han har udlejet oplyser han. Tak for kaffe ! Vi vidste ikke rigtig hvordan vi skulle forholde os til denne tvist mellem jer og spildte næsten en time på, at finde ud af om der skulle flyttes eller ej. Som flyttefirma vil vi gerne levere en god service og tjene penge. Så simpelt er det. Men det betyder ikke, at vi vil finde os i alt. Vi oplevede en utrolig grov person, der både talte ned til os og sin udlejer for herefter at spille forudrettet Til at starte med forstod vi ikke din opførsel, men senere gav det god mening. Faktum er, at det passede dig rigtig godt, hvis du kunne få os til at aflyse dig ved at opføre dig aggressivt og nedladende pga. blot 20 min. forsinkelse. Derved ville du ikke blive takseret for at aflyse os med så kort varsel og kunne samtidig blive boende lidt længere. Således havnede vi midt i en drama mellem en udlejer og en meget udspekuleret lejer og fik lært noget nyt den dag. mvh. Alliance Service
Melanie Jo Reuss
Givet for opgaven:
Privatflytning
5.0
27-12-2018
yderst tilfredstillende arbejde super høfligt personale
Melanie Jo Reuss Givet for opgaven:
Privatflytning
Rasmus MP
Givet for opgaven:
Privatflytning
5.0
11-12-2018
Min flytning blev dobbelt så stor over weekenden, fordi der var et loftsrum, jeg ikke kunne beholde. Men det tog de i stiv arm og fik det hele til at spille. Så tak for det. Eneste minus er, at de vil have kontant betaling.
Rasmus MP Givet for opgaven:
Privatflytning
Rasmus Nyhuus Rasch
Givet for opgaven:
Privatflytning
5.0
06-12-2018
Meget flinke og pålidelige, og de overholdt alle aftaler til punkt og prikke.
Rasmus Nyhuus Rasch Givet for opgaven:
Privatflytning
Pia Kristensen
Givet for opgaven:
Privatflytning
5.0
26-11-2018
Alt gik som det skulle.
Søde og effektive flyttefolk.
Pia Kristensen Givet for opgaven:
Privatflytning
Josefine Haudrup Larsen
Givet for opgaven:
Privatflytning
4.0
19-11-2018
.
Josefine Haudrup Larsen Givet for opgaven:
Privatflytning
Vis flere bedømmelser
Ingen offentlige bedømmelserGiv bedømmelse

Verificeringer

Virksomheden har opgivet følgende CVR-nummer: 34699607. Du kan tjekke nummeret på cvr.dkDTL står Dansk MøbVirksomheden har ingen udestående sager hos Forbrugerstyrelsen. Kontrollen er foretaget på http://www.forbrug.dk/Menu/Firmatjek

Kategorier

nummer 25 i kategorien Enkelt Transport
nummer 32 i kategorien Flyttefirma
nummer 25 i kategorien Fragt
nummer 28 i kategorien Hestetransport
nummer 1 i kategorien Klaverflytning
nummer 37 i kategorien Opmagasinering
nummer 14 i kategorien Værditransport

Åbningstider

Mandag 09:00 til 20:00
Tirsdag 09:00 til 20:00
Onsdag 09:00 til 20:00
Torsdag 09:00 til 20:00
Fredag 09:00 til 20:00
Lørdag 10:00 til 20:00
Søndag Lukket
Kildebakken 3, 2860 Søborg, Denmark
Flyttetilbud.dk ©