Alliance Service Group ApS
Alliance Service Group ApS
Søren

Alliance Service Group ApS

Prof. Flyttefirma med 7 års erfaring.
Meget aktiv på sitet
Alliance Service Group ApS

Søren

Kildebakken 3
2860 Søborg
Meget aktiv på sitet
Virksomheden har opgivet følgende CVR-nummer: 34699607. Du kan tjekke nummeret på cvr.dkDTL står Dansk MøbVirksomheden har ingen udestående sager hos Forbrugerstyrelsen. Kontrollen er foretaget på http://www.forbrug.dk/Menu/Firmatjek
8.7 (91 bedømmelser)
Kildebakken 3
2860 Søborg
Linda
Givet for opgaven:
Privatflytning
1.0
13-05-2019
Jeg har afventet en kvittering for det betalte beløb kr 3.800 - det blev jeg lovet af flyttemændene inden de gik - inden jeg kom med en tilbagemelding til jer.

Men jeg er langt fra tilfreds med den service jeg fik ifm flytning fra Postparken til Holdkærs Ager fredag den 10. maj 2019.

- aftalen var torsdag den 9. maj kl 16, men efter kl 18 var der stadig ikke dukket nogen op, og vi aftale i stedet fredag kl 16. Her ankom flyttefolkene mere end en time for sent.

- flyttefolkene brugte uforholdsmæssig meget tid til et el-skrivebord som de havde store problemer med.

- samme skrivebord har fået ødelagt 2 hjørner, sengen har fået en eller anden sort stribe smuds som jeg ikke ved hvad et men som jeg så dem prøve at tørre væk, og så er er lavet hul i den filt som dækker bunden af sofaen.

Flyttefolkene var uprofessionelle, pris og service var simpelhed for langt fra hinanden.

Linda Cordius

Besvarelse fra Alliance Service Group ApS

Hej Linda. Din flyt blev afsluttet lørdag aften kl. 20. Som vi oplyste dig ved betaling er søndag er vores eneste fridag og din kvittering er således sendt via mail idag mandag. Du har skrevet en mail til os lørdag nat kl. 23.01 og bedt om en kvittering !! Men dette handler ikke om at du har travlt med at få tilsendt en kvittering eller en smuds plet på en iøvrigt ikke beskyttet madras på en regnvejsdag. Denne bedømmelse handler om, at du synes, at 4 timer er for meget for flyt af 70m2 bolig, plus kælder. Heriblandt 3 tunge møbler. Heraf et hævesænkebord, som vejede ca. 120 kg. hvilket vi aldrig er blevet oplyst. Dette ville ellers have været god stil, da dette bord gav os mange udfordringer og trak tiden ud. Dette medgiver vi dig. Men alternativet var at lade det stå med en stor regning fra boligselskabet dagen efter. Dette kunne vi i princippet godt har gjort, da der i din ellers detaljerede beskrivelse af indboder intet er oplyst om et sådan bord. Sagen er at bordet udover at være stort og tungt var placeret bag en høj radiator i et værelse, hvor det lige akkurat kunne være. Dvs, at der var 1-2 cm til hver side fra bordets kant til væg. Vi optog en video af bordets placering, da der i sin tid har været 3-4 mænd som har løftet bordet over denne høje radiator og sænket den vandret ned bagerst i værelset med blot 1 cm plads til hver side. Derfor undrer det os, at ved et sådan møbel og med disse næsten umulige forhold har du belejligt undgået at oplyse os om denne vigtige detaljer. Bordet kom kun ud til sidst ved at en af mændene måtte gå ind under et 120 kg tungt bord og rejse sig op med bordet på ryggen og 2 andre støttede og bar den lodret op over denne 150 cm høje radiator.
Linda Givet for opgaven:
Privatflytning

Besvarelse fra Alliance Service Group ApS

Hej Linda. Din flyt blev afsluttet lørdag aften kl. 20. Som vi oplyste dig ved betaling er søndag er vores eneste fridag og din kvittering er således sendt via mail idag mandag. Du har skrevet en mail til os lørdag nat kl. 23.01 og bedt om en kvittering !! Men dette handler ikke om at du har travlt med at få tilsendt en kvittering eller en smuds plet på en iøvrigt ikke beskyttet madras på en regnvejsdag. Denne bedømmelse handler om, at du synes, at 4 timer er for meget for flyt af 70m2 bolig, plus kælder. Heriblandt 3 tunge møbler. Heraf et hævesænkebord, som vejede ca. 120 kg. hvilket vi aldrig er blevet oplyst. Dette ville ellers have været god stil, da dette bord gav os mange udfordringer og trak tiden ud. Dette medgiver vi dig. Men alternativet var at lade det stå med en stor regning fra boligselskabet dagen efter. Dette kunne vi i princippet godt har gjort, da der i din ellers detaljerede beskrivelse af indboder intet er oplyst om et sådan bord. Sagen er at bordet udover at være stort og tungt var placeret bag en høj radiator i et værelse, hvor det lige akkurat kunne være. Dvs, at der var 1-2 cm til hver side fra bordets kant til væg. Vi optog en video af bordets placering, da der i sin tid har været 3-4 mænd som har løftet bordet over denne høje radiator og sænket den vandret ned bagerst i værelset med blot 1 cm plads til hver side. Derfor undrer det os, at ved et sådan møbel og med disse næsten umulige forhold har du belejligt undgået at oplyse os om denne vigtige detaljer. Bordet kom kun ud til sidst ved at en af mændene måtte gå ind under et 120 kg tungt bord og rejse sig op med bordet på ryggen og 2 andre støttede og bar den lodret op over denne 150 cm høje radiator.
Charlotte Christina Møgelberg
Givet for opgaven:
Privatflytning
1.0
04-05-2019
Min flytning blev aflyst en uge før den skulle gå i gang med en undskyldning om at der havde været indbrud i bilen og døren kun kunne laves af et firma i Jylland.
Jeg havde aftalt en flytning hvor mine ting skulle blive på bilen fra om eftermiddagen til middag næste dag. Jeg tror de har fået en flytning ind om formiddagen og derfor har aflyst min flytning så de havde bilen fri. Ved det selvfølgelig ikke med sikkerhed men kan ikke anbefale at man booker dem. Det er ikke rart at stå i den situation at flytningen bliver aflyst af flyttefirmaet.

Besvarelse fra Alliance Service Group ApS

Kære Kunde. Du giver os 1 stjerne på en opgave vi ikke har udført og udfra hvad du gætter på er sandheden. Dine gætterier giver heller ikke mening. Du mener, at vi har aflyst dig for at have vognen fri til dagen efter ? Men om vi udfører en opgave for dig eller en anden , så får vi stadig den samme betaling. Hertil at din opgave er en nem og attraktiv opgave over 2 dage. Så vi forstår ikke logikken i det du skriver. Sagen: Kunden ønsker en flyt om 1 uge. Der skal flytte over 2 omgange, da hun ønsker sin indbo opbevaret i vores vogn natten over og leveret næste morgen. Vi var nød til at aflyse hendes flyt, da vores sidedør på bilen er blevet brudt op og således ikke kan lukke korrekt. Dette vil betyde, at vi skal flytte for hende 1.dag og opbevare inboet natten over i en vogn med en alu kasse, som er blevet presset skæv og sidedøren mangler en lås. Dvs. al indbo er synlig for forbipasserende. Man kan desværre ikke blot køre på ethvert værksted for at få repareret en alu kasse. Under disse omstændigheder ville det ikke være forsvarligt at have indbo opbevaret i vores flyttebil, hvilket vi oplyste hende. Iøvrigt er vognen trukket ud af tjeneste indtil den er repareret, så hun er ikke den eneste det påvirker. Vi mener ikke, at det er fair at give bedømmelse udfra gætterier og på en opgave vi aldrig har udført. Iøvrigt var der stadig 1 uge til at opgaven skal påbegynde. Hun havde fået mange andre tilbud fra andre firmaer.
Charlotte Christina Møgelberg Givet for opgaven:
Privatflytning

Besvarelse fra Alliance Service Group ApS

Kære Kunde. Du giver os 1 stjerne på en opgave vi ikke har udført og udfra hvad du gætter på er sandheden. Dine gætterier giver heller ikke mening. Du mener, at vi har aflyst dig for at have vognen fri til dagen efter ? Men om vi udfører en opgave for dig eller en anden , så får vi stadig den samme betaling. Hertil at din opgave er en nem og attraktiv opgave over 2 dage. Så vi forstår ikke logikken i det du skriver. Sagen: Kunden ønsker en flyt om 1 uge. Der skal flytte over 2 omgange, da hun ønsker sin indbo opbevaret i vores vogn natten over og leveret næste morgen. Vi var nød til at aflyse hendes flyt, da vores sidedør på bilen er blevet brudt op og således ikke kan lukke korrekt. Dette vil betyde, at vi skal flytte for hende 1.dag og opbevare inboet natten over i en vogn med en alu kasse, som er blevet presset skæv og sidedøren mangler en lås. Dvs. al indbo er synlig for forbipasserende. Man kan desværre ikke blot køre på ethvert værksted for at få repareret en alu kasse. Under disse omstændigheder ville det ikke være forsvarligt at have indbo opbevaret i vores flyttebil, hvilket vi oplyste hende. Iøvrigt er vognen trukket ud af tjeneste indtil den er repareret, så hun er ikke den eneste det påvirker. Vi mener ikke, at det er fair at give bedømmelse udfra gætterier og på en opgave vi aldrig har udført. Iøvrigt var der stadig 1 uge til at opgaven skal påbegynde. Hun havde fået mange andre tilbud fra andre firmaer.
Ulla Lindqvist
Givet for opgaven:
Enkelt transport
5.0
24-04-2019
Alt gik som det skulle...
Ulla Lindqvist Givet for opgaven:
Enkelt transport
Ellinor Sander
Givet for opgaven:
Privatflytning
5.0
14-04-2019
God flytning.
Grundig og omhyggelig.
Hjælpsomme med alt .
Venlige mennesker.
Vi er meget tilfredse
Ellinor Sander Givet for opgaven:
Privatflytning
Brian Nielsen
Givet for opgaven:
Privatflytning
5.0
13-04-2019
Flytningen gik helt som planlagt :)
Brian Nielsen Givet for opgaven:
Privatflytning
Henrik Norup Riecke
Givet for opgaven:
Privatflytning
5.0
11-04-2019
Alt gik som det skulle, aftalen blev overholdt, og der var ingen overraskelser.
Henrik Norup Riecke Givet for opgaven:
Privatflytning
joachim
Givet for opgaven:
Privatflytning
2.0
06-04-2019
Søde og rare folk , men et møbel blev smadret og firmaet vendte aldrig tilbage.
Betalte for to kørsel men måtte slev hente de sidste sager i egen bil.
Kan desværre ikke umiddelbart anbefale dem, på trods af en rar flok mennesker

Besvarelse fra Alliance Service Group ApS

Kære kunde. Vi forstår ikke hvorfor du direkte skriver usandt i din bedømmelse. Vores aftale var en fastpris på alt hvad vi kan have med på 1 kørsel, hvilket fremgår tydeligt i din bekræftelse. Denne ville vi gerne have vedhæftet i vores svar her. Men det kan man desværre ikke. Man kan ikke få en gratis ekstra kørsel fra Havdrup tilbage til 4.sal. i Valby og retur til Havdrup, når aftalen er 1 kørsel. Du blev efter 1. kørsel tilbudt en ekstra kørsel mod et beskedent ekstra pris, hvilket du takkede nej til, da du selv kunne have resten i din bil oplyste du. Vi savner en mere fair bedømmelse for et veludført stykke arbejde, hvor du iøvrigt stillede med mange flere ting end du har betalt for. Desværre bliver et spørgsmål om økonomi ved flyt ofte pakket ind i helt andre emner. Det møbel, der refereres til er et gammel skab hvor lågen pludselig hoppede op mens vi bar det op, fordi kunden ikke havde låst lågen eller tapet den til. Vi har ingen chance for at se eller tjekke hvor dårligt et skabs lås er under flyt. Det står iøvrigt tydeligt i betingelser at skuffer og låger ikke må hoppe ud/op under flyt og derfor skal tapes til eller låses. Dette var ikke gjort. Dette bevirkede, at skabslågen hoppede op og ramte gelænderet på trappen. Dvs, at vi har hverken tabt det eller gjort noget forkert og uforsvarligt. Fejlen skyldes manglende tjek fra kundens side. Vi forklarede kubden præcis det samme, som vi skriver nu og har intet hørt fra ham før denne bedømmelse. God weekend. Alliance Service
joachim Givet for opgaven:
Privatflytning

Besvarelse fra Alliance Service Group ApS

Kære kunde. Vi forstår ikke hvorfor du direkte skriver usandt i din bedømmelse. Vores aftale var en fastpris på alt hvad vi kan have med på 1 kørsel, hvilket fremgår tydeligt i din bekræftelse. Denne ville vi gerne have vedhæftet i vores svar her. Men det kan man desværre ikke. Man kan ikke få en gratis ekstra kørsel fra Havdrup tilbage til 4.sal. i Valby og retur til Havdrup, når aftalen er 1 kørsel. Du blev efter 1. kørsel tilbudt en ekstra kørsel mod et beskedent ekstra pris, hvilket du takkede nej til, da du selv kunne have resten i din bil oplyste du. Vi savner en mere fair bedømmelse for et veludført stykke arbejde, hvor du iøvrigt stillede med mange flere ting end du har betalt for. Desværre bliver et spørgsmål om økonomi ved flyt ofte pakket ind i helt andre emner. Det møbel, der refereres til er et gammel skab hvor lågen pludselig hoppede op mens vi bar det op, fordi kunden ikke havde låst lågen eller tapet den til. Vi har ingen chance for at se eller tjekke hvor dårligt et skabs lås er under flyt. Det står iøvrigt tydeligt i betingelser at skuffer og låger ikke må hoppe ud/op under flyt og derfor skal tapes til eller låses. Dette var ikke gjort. Dette bevirkede, at skabslågen hoppede op og ramte gelænderet på trappen. Dvs, at vi har hverken tabt det eller gjort noget forkert og uforsvarligt. Fejlen skyldes manglende tjek fra kundens side. Vi forklarede kubden præcis det samme, som vi skriver nu og har intet hørt fra ham før denne bedømmelse. God weekend. Alliance Service
Jacob Reng Rasmussen
Givet for opgaven:
Privatflytning
5.0
04-04-2019
Super fin service..
Jacob Reng Rasmussen Givet for opgaven:
Privatflytning
Lene Holm Nielsen
Givet for opgaven:
Privatflytning
5.0
03-04-2019
Kunne ikke være bedre, høflige og smilende effektive. Samt hjælpsommme med et par småting vi ikke selv kunne klare. Kan kun anbefales.
Lene Holm Nielsen Givet for opgaven:
Privatflytning
cathrine thingstadengen
Givet for opgaven:
Privatflytning
5.0
01-04-2019
Gik rigtigt fint.
cathrine thingstadengen Givet for opgaven:
Privatflytning
Vis flere bedømmelser
Ingen offentlige bedømmelserGiv bedømmelse

Verificeringer

Virksomheden har opgivet følgende CVR-nummer: 34699607. Du kan tjekke nummeret på cvr.dkDTL står Dansk MøbVirksomheden har ingen udestående sager hos Forbrugerstyrelsen. Kontrollen er foretaget på http://www.forbrug.dk/Menu/Firmatjek

Kategorier

nummer 2 i kategorien Enkelt Transport
nummer 37 i kategorien Flyttefirma
nummer 2 i kategorien Fragt
nummer 38 i kategorien Hestetransport
nummer 2 i kategorien Klaverflytning
nummer 41 i kategorien Opmagasinering
nummer 23 i kategorien Værditransport

Åbningstider

Mandag 09:00 til 20:00
Tirsdag 09:00 til 20:00
Onsdag 09:00 til 20:00
Torsdag 09:00 til 20:00
Fredag 09:00 til 20:00
Lørdag 10:00 til 20:00
Søndag Lukket
Kildebakken 3, 2860 Søborg, Denmark
Flyttetilbud.dk ©